شنبه هفته پیش روی پل کردستان ؟!

کاش می شد زمان را به عقب برد؟! توی این مدت چه سختی که نکشیدم ؟! چه جاهائی که تا قبل از این اصلا آنجا ها را بلد نبودم چه برسه به اینکه پام رو هم توشون بگذارم ؟! چه حرف هائی که چندین بار تکرار نکردم ؟!

شنبه هفته پیش هم مثل بقیه روزهای خدا بود . چند روزی بود که ماشینم خراب بود و باید می بردمش پیش تعمیرکار و بعدش هم باید میرفتم سرکلاس طراحی صفحات وب . ساعت 10 صبح از خانه رفتم بیرون و رفتم پیش آقا فریدون اما گفت که کار اون نیست و باید بروم پیش غلام حسن تو یوسف آباد ( از اینجا زنگ خطر برای من به صدا درآمده بود اما حیف که گوش های من توان شنیدن آن را نداشتند ) راه افتادم که بروم یوسف آباد اما ورودی اش را رد کردم و مجبور شدم تو اتوبان کردستان دنده عقب حرکت کنم که ...

ساعت رو که نگاه کردم ، یک بعد از ظهر بود و عقربه های ساعت هم مثل من حال حرکت کردن را هم نداشتند . ستوان دومی مسول تشکیل پرونده من بود . اسم : مهران نوع جرم : تصادف جرحی ( 100% مقصر).

بله تصادف کرده بودم با یک موتوری و هر سه تا استخوان مچ پای موتوری شکسته بود و مچ پا کاملا از ساق جدا شده بود ، دو تا از دنده هاش هم شکسته . شاید توی نگاه اول خیلی مصیبت و دردناک باشه اما وقتی که فکرش رو می کنم که اگر ؛ کلاه ایمنی سرش نبود ؟! اگر با گاردریل های کنار اتوبان برخورد کرده بود ؟! اگر خدای نکرده از روی پل به پائین پرت شده بود ؟! اگر خدای نکرده به جای مچ پاش ، لگنش شکسته بود ؟!

آن وقت متوجه می شوم که خدا هر دو تامون را خیلی دوست داشته که اتفاق بدتری نیافتاد (شکرت خدا).

حدودا 10 روز می گذره و هنوز ماشینم توی پارکینگ نیایش است و توقیف شده و هنوز آقارضا موتوری از بیمارستان مرخص نشده .

اما باید یک بار دیگه خدا را شکر کنم و اینکه ، هم خود آقا رضا و هم خانواده اش خانواده محترمی هستند و هیچ وجه قصد اذیت کردن یا خدای نکرده قصد تلکه کردن من را نداشته اند و بارها با گفتن این جمله که ( تو هم نمی خواستی این اتفاق بیافته یا خدا رو شکر که اتفاق بدتری نیافتاد ) من رو دلداری دادند .

نمی دونم چه روزهائی در انتظارم هستند اما فقط این رو می دانم که تا یکی ، دو سال باید تاوان اشتباهی را که کردم پس بدهم .

اما چرا؟ چرا هم اتفاق های تلخ درست همان زمانی رخ می دهند که ما غرق در اطمینان به خود هستیم و یا شاید غرق در غرور .

اما چرا من ؟! اولیت حرفی که مامان توی کلانتری به من زد ، این بود که : تو که اهل خلاف رفتن نبودی؟ مامان راست می گفت : من آدمی بودم که تو رانندگی سعی میکردم که بیشتر قوانین را رعایت کنم اما چرا آن لحظه هم حس پیروی از قانون در وجود من نبود ؟! چرا اجازه دادم تا احساسات بر منطق پیروز شود ؟

اما کاری است که شده و فقط باید به این فکر باشم که مشکل پیش آمده را یک جوری و البته به خوبی حل کنم .

اما ؛ ازتون می خواهم که آن موقع هائی که با خدای خودتون خلوت می کنید : اقا رضا را دعاش کنید تا هر چه سریعتر سلامتی اش را به طور صد در صد بدست بیاره و من را هم دعا کنید که این قدر قوی باشم که تا آخر راه را بتوانم ادامه بدهم و وسط راه وا نمونم .

راستی شده : جائی کار خلافی را انجام بدهید و همیشه به خودت بگی که اگر ..... ؟! یا شما به این اعتقاد دارید که برخی اتفاقات ناگواری که در زندگی ما انفاق میافته ، نتیجه کارهای نادرستی است که خود ما انجام می دهیم ؟ یعنی شما به چوب خدا اعتقاد دارید ؟

نظرات 7 + ارسال نظر
یه دوست دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 20:33 http://www.muchmoney2005.blogfa.com

سلام ... سلام ... سلام

ما برای خرید از اینترنت و کسب درآمد روزانه، در یک وبلاگ محیطی شفاف و ساده برایتان مهیا نموده ایم... شانسی که شاید دیگر سراغ شمانیاید !!!!!!

سایت ایرانی که در حال حاضر بزرگترین بانک اطلاعات کتب ایران را دارا می باشد و همچنین دارای فروشگاه اینترنتی از محصولات مصرفی مورد نیاز می باشد که شما میتوانید از خریدی که انجام میدهید پورسانت کسب کنید و نیز به میزان فعالیت خود درامدی از 10 تا 50 هزار تومان در روز رو بدست آورید...
( هماهنگ با قوانین مجلس ) WWW.IRANBIN.COM

راستی اینو هم گفته باشم که نقد کردن پورسانت به وسیله واریز پول به حساب
بانکی شخصی انجام می گیرد که در هیچ سیستمی نیست ///....////....////

ضمنا ثبت نام رایگان هست ، می تونید با خیال راحت عضو شده ، وارد سیستم شوید و کارتونو شروع کنید...( همیشه و قدم به قدم ، همراه شما خواهیم بود )
MuchMoney2006.Blogsky.Com ( ایران ---- ر یا ل )

یا حق

رها دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 20:46 http://donyaevahshi.blogsky.com/

راستش زندگی پر از ماجراست پر از کارهای خوب و پر از اشتباه است زندگی بدون اشتباه معنا نداره و زمانی حماقت می شه که از اون درس عبرت نگیری ! خدا رو شکر که اتفاق بدتری نیوفتاده مطمئن باش خدا همیشه بنده هاشو دوست داره و بهشون کمک می کنه من بهت قول می دم برای اقا رضا هیچ اتفاقی نمیوفته و مثل قبل سالم سالم می شه :))))))))
راستی به وبلاگ منم سر بزن من تازه شروع کردم :)))))

پریدخت سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 20:44 http://pary.blogsky.com

مهران جونم سلااااااااااااااااااااااااام

چقدر خوشحال شدم وقتی کامنتت رو دیدم
درسته
همیشه اتفاق ها زمانی میوفته که آدم غرق در یکی از صفات دنیویه
بعضی به نکته توجه می کنن و عبرت می گیرن
و بعضی همچنان می تازونن تا ...
امیدوارم به زودی حال آقا رضا خوبه خوب بشه
و مهران هم از نگرانی دربیاد
همیشه شاد و پیروز باشی .

دخترخاله دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:23

اتفاقا من فکر می کنم این اتفاق افتاد تا پای تو به همون جا که باز نشده بود باز بشه، این طوری شاید بدونی که مشکلات خیلی بزرگ تر از چیزهایی هستند که تو قبلا مشکل می دونستی.

مریم دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 19:14 http://lahzeh.blogsky.com

می دونی من در چه حالی دارم متنت رو می خونم؟
تازه از کلاس آیین نامه برگشتم و مطمئنم توی تصادف رانندگی کشته می شم!!

المیرا پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 21:20 http://foursteps.blogspot.com

به چوب خدا نه
هر کاری که می کنیم یه بازتابی داره یه برگشتی داره.

امروز پرسیدم از فخری حالتو
مواظبتر تر باش

بهار پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 00:22 http://hbahar.blogfa.com

با نظر دختر خاله موافقت دارم ! ;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد