یعنی هنوز هم هستند ؟

یعنی هنوز هم هستند ؟ آره هنوز هم هستند انگار همیشه و در هر عصر و دوره ای این ها باید باشند .
شاید از خودتون بپرسید که چه کسانی هنوز هم هستند ؟ منظور من خُشک مقدس ها هستند که از ابتدای ظهور اسلام تا به حال حضور داشته اند ، اتفاقا این دسته به همان اندازه ای که دشمنان و کفار در تضعیف اسلام نقش داشته اند ، در تضعیف اسلام و تخریب چهره او موثر بوده اند و شاید بتوان به جرأت گفت که نقش آنها بیشتر و قویتر بوده است .
چند روز پیش با یکی از این افراد برخورد کردم آن هم در مجلس عروسی یکی از اقوام . به نظر این شخص در مجلس عروسی اصلا نباید از نوار ترانه استفاده کرد مخصوصا اگر صاحب عروسی پاسدار باشه یا به قولی ( نون خور دولت ) باشه . باور کنید هرچی فکر کردم نتوانستم رابطه بین این دو رو پیدا کنم . شما رابطه بین این دو رو می دونید ؟ مگه اسلام هم دولتی و خصوصی داره ؟

فوتبالیستها

تبریک ، تبریک ، هزار بار تبریک ! همه این تبریک ها برای بُرد برابر اردن بود !!
دیشب همه ایران یک شب خوب رو پشت سر گذشت و اکثرا از بازی تیم ایران راضی بودند و البته از قضاوت داور چینی ناراضی . مثل اینکه سریال ناداوری ها علیه ایران تمامی نداره ، یک بار داور عرب ـ یک بار داور چینی و ..... و ما همچنان نتوانسته ایم بر نفوذ خود در کنفدراسیون آسیا بیافزائیم تا بتوانیم از این گونه مسائل جلوگیری کنیم ( البته مثل بقیه عرصه ها ) .
دیشب وقتی علیرضا نیکبخت برای ایران گُل زد ، یاد سی دی پارتی استقلالی ها افتادم . برای من و امثال من که از بچگی طرفدار این تیم بوده اند و هر یک از بازیکن های آن رو تا حد پرستش دوست داشته اند ، دیدن این سی دی فقط مایه خجالت و شرمندگی و تاسف بود ، تاسف از بابت روزها و لحظه هائی که بخاطر این تیم و بازیکنان آن در استرس و ترس بسر بردم .
تو این سی دی اکثریت بازیکنان استقلال حضور دارند و با حرکات خود طرفداران خود را شرمنده می کنند . بعضی از بازیکنان مثل نوازی و اکبری از بقیه سرسنگین تر بودند و بعضی ها هم مثل مسعود قاسمی ، نیکبخت ، فرزاد مجیدی و هاشمی نسب از رقص و جلف بازی سنگ تمام گذاشته بودند ( بازارگرم کُن آنها هم که مسعود قاسمی بود ) .
موقع دیدن این سی دی با خودم گفتم شاید نیکبخت آن روزهائی رو که تازه از ابومسلم به استقلال پیوسته بود را فراموش کرده ؟ امثال علیرضا نیکبخت که یک دفعه به پول زیادی می رسند و بهترین راه خرج کردن آن را هم در این جور کارها می بینند ، کم نیستند .
افرادی که می خواهند ستاره و محبوب باشند حالا به هر قیمتی که شده ! راستی چرا این قدر ورزشکاران ما بی جنبه و ظاهر نما هستند ؟؟

یادداشتهای من !

 یادداشت اول : تا چند روز پیش فکر می کردم که اگر دموکراتها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شوند برای جهان و حداقل کشور خودمان بهتر خواهد بود اما حالا به این نتیجه رسیده ام که خیر . چون به جزء دو مورد  که دموکراتها از آنها حمایت می کنند( عدم ممانعت از ازدواج همجنس بازان و سقط جنین ) اختلاف بارز دیگری بین آنها وجود ندارد و حتی گفته می شود که در برنامه آنها جنگ به ایران نیز وجود دارد البته با شعار مبارزه با سلاح های کشتار جمعی ( سلاح های هسته ای ) . بد بختی خودمون کم بود ، پروتکل الحاقی هم شد قوز بالا قوز ( شاید هم غوز باشه ) . حالا به نظر شما ما باید دعا کنیم تا دموکراتها پیروز شوند یا جمهوری خواهان ؟
 یادداشت دوم : به نظر شما نژادپرست ها چه کسانی هستند ؟ طبق تحقیقات ، 94 درصد مردم انگلستان نژادپرست هستند یعنی یا اصلا دوستی ندارند یا فقط با سفیدپوستان دوست هستند . این در حالیه که دولت انگلیس به چند فرهنگی بودن جامعه خود می بالد . خوبی مردم ما اینه که هر چی که باشند حداقل نژاد پرست نیستند .
راستی یک خواهشی داشتم و آن اینه که برام دعا کنید تا بتونم در موقعیت حساسی که در آن قرار گرفته ام ، پیروز شوم ـ دعائی از اعماق وجودتان و از تَه قلبتان.