آقا مسعود ٬ زن و نصیحت ها

روز شنبه چند ساعتی را با یکی از اقوام دور سپری کردم . اسم این آشنای ما مسعود است که در حال حاضر شصت و یک ساله است ٬ نکته خیلی جالب در مورد ایشان این است که مسعود خان تا به حال ۷ بار ازدواج کرده است و از خانم آخرش هم صاحب یک پسر یک سال و نیمه شده است ( به قول خودش سر پیری و معرکه گیری ) . این اقا مسعود حدااقل ۹ تا شناسنامه دارد .
ایشان وقتی با جوان های هم سن و سال من صحبت می کنه ٬ آنها را هم به ازدواج در سنین پائین و هم به ازدواج های مکرر و هم به گرفتن شناسنامه های زیاد تشویق می کند  ( به این میگن رفیق ناباب ) . 
این آقا مسعود چند تا نکته در مورد خانم ها به من گفت که برای خود من جالب بود :
اول اینکه : همه چیز زندگی ات را برای همسرت باز گو مکن مخصوصآ در مورد مادیات چون او برای آنها نقشه می کشد و بعدها از آنها بر علیه خودت استفاده می کند .
دوم : حتی اگر همسرت از شدت علاقه به تو ٬ خون گریه کرد به او اعتماد نکن چون همه اینها از سر مکر و نیرنگ است .
سوم : یک تار موی پدر و مادرت فدای همسرت و اینکه مواظب باش تا همسرت رابطه بین تو و خانواده ات را بر هم نزند چون زن ٬ مرد را فقط برای خودش می خواهد و در این راه دست به هر کاری میزند و پس از رسیدن به هدفش .....
نظر خودم در مورد این گفته ها اینه که نمی توان منکر درستی این حرفها شد و از طرف دیگر آنها صد در صد درست نیستند ٬ در نتیجه باید اعتدال را رعایت کرد چون زن ارزش و جایگاه خودش را دارد و پدر و مادر هم جایگاه خود را و هر یک نباید جایگاه دیگران را زیر سوال ببرد . دلیلی ندارد که زن و شوهر همه مسائل زندگی خود مخصوصاْ در گذشته را برای هم باز گو کنند چون همین ها باعث اختلاف می شود .
نظر شما در مورد حرف های آقا مسعود چیه ؟ تا به حال دیده بودید که یک مرد ٬ هفت بار ازدواج کرده باشه ؟
نظرات 6 + ارسال نظر
و اما من چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 20:52 http://pooshal.blogsky.com

سلام. من اولین باره که اینجا میام. موفق باشی.

بنده خدا چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 23:47 http://asl-e-matlab.persianblog.com

سلام!
اما یه چیز! این آقا مسعود اگر من باب (خیلی عذر می خوام) بوالهوسی٬ ۷بار ازدواج کرده٬ که در نتیجه آدم درستی نیست. اگر هم نه٬ مقتضای زندگیش بوده و در زندگیش هر دفعه به مشکلی برخورده و مجبور شده تا زندگی جدید تشکیل بده٬ که نصایحش در باب زندگی مشترک کارآمد نیستند.
موفق باشی.

آرتا پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 09:09

به نظر من خوب و بد همه جا پیدا میشه . همچنین میتونه یه مرد هم تمام این خصوصیات رو داشته باشه. به نظرم باید به طرف مقابل به چشم یه انسان نگاه کرد و بعد دربارش قضاوت کرد. نه به چشم زن بودن یا مرد بودن!

مریم پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 20:08 http://lahzeh.blogsky.com

این آقا مسعود شما با اینکه تا حالا ۷ بار ازدواج کرده هنوز مفهوم عشق رو نمی دونه.

انسان مه الود یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 23:48

می بینم که با آدمهای ناجور می گردی! زیر سرت بلند شده...فردا مامانت میان خونه ما دیگه؟ گوش نکن حرفهای این اقا مسعود رو، ضرر داره آقا جان!

المیرا جان جان دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:11 http://leilymadani.blogsky.com

مهران جان! ببین داداش گلم! من خودم فقط منتظرم رخصت بدی یه آستینی برات بالا بزنم خب؟ که همچین پوز این دوست 61 ساله شما رو بزنی! که دوزاری مبارکشون بیفته آدم می تونه یک بار ازدواج کنه با یه شناسنامه با یه زندگی کامل و یه خوشبختی بی نقص که کوچکترین رد پایی از کلاهبرداری و خالی بندی توش نباشه. من منتظرم که پوز این طرفو بزنی!
هستمت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد