یادداشتهای من !

 یادداشت اول : تا چند روز پیش فکر می کردم که اگر دموکراتها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شوند برای جهان و حداقل کشور خودمان بهتر خواهد بود اما حالا به این نتیجه رسیده ام که خیر . چون به جزء دو مورد  که دموکراتها از آنها حمایت می کنند( عدم ممانعت از ازدواج همجنس بازان و سقط جنین ) اختلاف بارز دیگری بین آنها وجود ندارد و حتی گفته می شود که در برنامه آنها جنگ به ایران نیز وجود دارد البته با شعار مبارزه با سلاح های کشتار جمعی ( سلاح های هسته ای ) . بد بختی خودمون کم بود ، پروتکل الحاقی هم شد قوز بالا قوز ( شاید هم غوز باشه ) . حالا به نظر شما ما باید دعا کنیم تا دموکراتها پیروز شوند یا جمهوری خواهان ؟
 یادداشت دوم : به نظر شما نژادپرست ها چه کسانی هستند ؟ طبق تحقیقات ، 94 درصد مردم انگلستان نژادپرست هستند یعنی یا اصلا دوستی ندارند یا فقط با سفیدپوستان دوست هستند . این در حالیه که دولت انگلیس به چند فرهنگی بودن جامعه خود می بالد . خوبی مردم ما اینه که هر چی که باشند حداقل نژاد پرست نیستند .
راستی یک خواهشی داشتم و آن اینه که برام دعا کنید تا بتونم در موقعیت حساسی که در آن قرار گرفته ام ، پیروز شوم ـ دعائی از اعماق وجودتان و از تَه قلبتان.
نظرات 9 + ارسال نظر
مسیح جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 22:15 http://www.aaddee.blogsky.com

سلام

بازم اولم؟

ببینیم ...

مسیح جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 22:24 http://www.aaddee.blogsky.com

بازم سلام

آره بابا

مثل این که اول شدم

دموکرات و جمهوری خواه و غیر اونا برای ایران و ایرانی فرقی نداره

تو این دنیا همه ی کشورا سعی می کنن بر اساس منافع ملیشون روابط خودشونو با کشورای دیگه تنظیم کنن

و اگه شد سر ملتای دیگه رو برای کسب منافع بیشتر زیر آب کنن

تو چنین شرایطی لوس بازی و بچه ننه بازی درآوردن زیاد مشکلی رو از کسی حل نمی کنه

وسط هر بازی ای که نمی شه بگیم آقا موچم !!! اینا دارن استثمار می کنن !!!

تنها راه نترسیدن از این که کی اول بشه تو کشورای دیگه اینه که اون قدر قوی باشیم که اونا به دنبال ما باشن نه ما به دنبال اونا

البته قوی بودن و قدرت تعاریف مختلف و متفاوتی داره که نه فرصت بحثشه و نه این حقیر توانشو داره که واردش بشه

در مورد نژاد پرستیم جونم برات بگه که اکثر انسانها مخصوصا از نوع سفیدش کمی تا قسمتی به این عارضه دچاریم !!

اما بین تموم نژادها و مکاتب ، افراطی ترین نوع نژاد پرستی رو در بین یهودیان صهیونیست می شه دید

هر چند که امروزه دیگه گفتن این حرفا معادل عقب موندگی و جمود فکری و امل مآبی محسوب می شه

...

سربلند بمونی و ایرونی

حق با شماست . آره برای بقاء باید قوی شد اما نمی شه تاثیر تصمیمات و رویدادهائی که در کشورهای ابر قدرت گرفته میشه یا روی میده رو بر دیگر کشورها را نادیده گرفت . میشه ؟
به نظر میرسه که انگلیسی ها هم کمی از صهیونیست ها نداشته باشند البته با داشتن تفاوت هائی .

سارا شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:07 http://dailynotes.blogsky.com

میشه بگید موقعیت حساس چی بیده!!:دی.از اون خوب خوباست؟
جان کری برخلاف گفته قبلی خودش که گفته بود باید به ایران حمله می کردیم نه عراق!حالا گفته آماده معامله با ایران است.انگار فراموشی مشکل بزرگ روسای آمریکاست.فکر کنم رئیس جمهورای اونا کاره ای نیستد و سنا فقط تصمیم میگیره و همچنین صهیونیستها!نه؟ما چرا نژاد پرست نیستیم؟همچین که یه سیاه ببینیم می خوایم خودمون رو قربونش کنیم!از بس که ... هستیم!

آرتا شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:14 http://darkness.blogsky.com

اولا که من از سیاست ؛ اونم در مورد آمریکا که همه کاراش پشت پرده هستش هیچی سر در نمی یارم.
بعدشم . چشم . حتما دعا میکنیم . امیدوارم این موقعیت حساس ؟؟؟؟!!!!! رو با موفقیت و خوشی پشت سر بذاری!

م ر ی م شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:13 http://shodan.blogsky.com

من فکر نمی کنم دعوا سر ایران باشه ...مشکل اینجاست که دعوای دینی ممکنه بشه ..... یعنی جهان اسلام و .....
نژاد پرستی هم از نظر زیست شناسی که اصلا جزء مفاهیم علمی نیست .... بحثی که بوده سر قدرته ... سفید پوستها می خواستن قدرت رو دستشون بگیرن .. سیاهها رو پست و حقیر کردن .... استعمار بازیه دیگه.....
من که دعام به آسمون نمیره..... اما امیدوارم همیشه خوشحال و سرحال باشی و راضی ....

سینا شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 19:31 http://delsinario.blogspot.com

من به شدت کم آوردم!!
هر چند که با هر چی که مسیح عزیز بگه موافقم٬ و البته وقتی مهندس از جیم کری!! صحبت کنه٬ حتما آدم مهمیه٬ معذورم بدارید٬ که من هیچ از این مسائل نمی دانم!!

فقط می دونم یه چیزی خوبه... بیان از ایران رئیس جمهور انتخاب کنند... ظرف چند ساعت همه به همه ی خواسته هاشون می رسن جز ملت شریف...

انسان مه الود شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 23:47 http://ensan.blogsky.com

خوب فکر می کنم اینها همه سروته یک کرباسند وفرق نمی کنه که کدوم طرف برنده بشه چون به هر حال آماده است تا استخوان ایران رو هم بجود...
و راستش من فکر می کنم این موقعیت فقط برای اینه که ببینی چه کار می تونی بکنی . فکر می کردم هر کسی چنین کاری بکنه جز خانم م. یک چیزی هست و تو باید درست ازش عبور کنی با فکر و صبر...

زهره یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 09:12 http://zohre.blogsky.com

از سیاست و اینا و هر چی که حتی یه ذره رنگشو داشته باشه از بیخ عربم.
ولی امیدوارم که خدا در تمام لحظات مخصوصا این یکی پیروزت کنه.
موفق باشی
یا حق

بهار دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 16:14 http://bahar68.blogsky.com

من از خودم دعا دروکردم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد