فوتبالیستها

تبریک ، تبریک ، هزار بار تبریک ! همه این تبریک ها برای بُرد برابر اردن بود !!
دیشب همه ایران یک شب خوب رو پشت سر گذشت و اکثرا از بازی تیم ایران راضی بودند و البته از قضاوت داور چینی ناراضی . مثل اینکه سریال ناداوری ها علیه ایران تمامی نداره ، یک بار داور عرب ـ یک بار داور چینی و ..... و ما همچنان نتوانسته ایم بر نفوذ خود در کنفدراسیون آسیا بیافزائیم تا بتوانیم از این گونه مسائل جلوگیری کنیم ( البته مثل بقیه عرصه ها ) .
دیشب وقتی علیرضا نیکبخت برای ایران گُل زد ، یاد سی دی پارتی استقلالی ها افتادم . برای من و امثال من که از بچگی طرفدار این تیم بوده اند و هر یک از بازیکن های آن رو تا حد پرستش دوست داشته اند ، دیدن این سی دی فقط مایه خجالت و شرمندگی و تاسف بود ، تاسف از بابت روزها و لحظه هائی که بخاطر این تیم و بازیکنان آن در استرس و ترس بسر بردم .
تو این سی دی اکثریت بازیکنان استقلال حضور دارند و با حرکات خود طرفداران خود را شرمنده می کنند . بعضی از بازیکنان مثل نوازی و اکبری از بقیه سرسنگین تر بودند و بعضی ها هم مثل مسعود قاسمی ، نیکبخت ، فرزاد مجیدی و هاشمی نسب از رقص و جلف بازی سنگ تمام گذاشته بودند ( بازارگرم کُن آنها هم که مسعود قاسمی بود ) .
موقع دیدن این سی دی با خودم گفتم شاید نیکبخت آن روزهائی رو که تازه از ابومسلم به استقلال پیوسته بود را فراموش کرده ؟ امثال علیرضا نیکبخت که یک دفعه به پول زیادی می رسند و بهترین راه خرج کردن آن را هم در این جور کارها می بینند ، کم نیستند .
افرادی که می خواهند ستاره و محبوب باشند حالا به هر قیمتی که شده ! راستی چرا این قدر ورزشکاران ما بی جنبه و ظاهر نما هستند ؟؟
نظرات 10 + ارسال نظر
مسیح جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 04:26 http://www.aaddee.blogsky.com

سلام

بله کاملا درسته

ما همه خوشحال بودیم

چرا ؟

آخه تیم فوتبال ملیمون تونسته بود تیم ملی اردن هاشمی رو شکست بده !!!

چه قده خوبه که قانع باشیم

با پیروزی بر اردن و بحرین و قطر و لائوس جشن بگیریم و شادی کنیم ( البته به شرطی که تو خیابونا نریزیما )

خدا را سپاس می گوییم و از مسئولان محترمی که باعث شدن ما چنین دلخوشیها ی زیبایی پیدا کنیم نهایت شکر و امتنان را بیان می نماییم ( لطفا )

در مورد نیکبخت و و امثال او هم این حقیر اظهار نظر نکنه سنگین تره ...

در مورد اختلاف بین علما متاسفانه با نظرت موافق نیستم

البته انکار نمی کنم که اختلاف نظر ممکنه تفرقه ایجاد کنه

اما به نظر من وجود اختلاف نظر تو این شرایط بهتر از نبودشه

...

( راستی فکر کنم اولم شدم )

سربلند بمونی و ایرونی

آرتا جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:22 http://darkness.blogsky.com

منم تبریک میگم. ولی واقعا ببین کارمون به کجا رسیده که واسه برد مقابل اردن جشن میگیریم!!!!

بهار جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 15:28 http://bahar68.blogsky.com

توریک میگم ! ایشالله برد آخرمون نباشه!

انسان مه الود جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 15:33

واقعا هم جای شادی داره! بردن اردن که کار کمی نیست!! ایشالله خدا بخواد مالدیو رو هم می زنیم...

المیرا شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 05:04

مهران جان
من که طبق معمول از بیخ عرب می باشم در زمینه ورزش دوستی. البته ورزشکار می باشم ولی ورزشدوستان را دوست می دارم!
ولی نمی دونم چرا خوشحال نمی شم از این برنده شدنا.
اینا برنده شدن نیستن
نمی دونم چی اند. موجه چیه میاد می ره.
حالا اینم نظر منه دیگه.
:)

سارا شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:06 http://dailynotes.blogsky.com

تیم ملی ایرانه دیگه!همه کار می کنه!
تازه به دوران رسیدگی و گم کردن خود تنها درد فوتبالیستها نیست،من به چشم خود بسیاری افراد را دیده ام که حتی با ۱۰۰-۲۰۰ هزار تومان خودشان را گم کردند.کسی که کفشهای وصله و دوخته می پوشید و تو کاری به کارش نداشتی اما همچین که یه ذره روبه راه شد دیگه تو رو قبول نداشت!!و تازه شروع به تمسخر هم می کرد!!!!
آره برادر من به تعداد انسانهای روی زمین سلیقه های مختلف هست، از علی دایی که یکی از پولدارترین آدمای ایرانه و هنوز هم سگ دو میزنه واسه پول و حاضر میشه بره تو صباباتری تا فرزاد مجیدی کوچولو با اون لباس قرمزش و احمدزاده ای(همین بود دیگه!)(استقلالیه ها!نه اون شبکه ۵ی!)که تابلو وار در نهایت سادگی با وجود نرسیدن به پول!به اتفاق همسرش می رقصند.
همیشه دست روی مشکلات بنیادین میزاری و داغ دل آدم رو تازه می کنی.
من هنوز هم میگم مشکل اصلی جامعه ما نداشتن فرهنگه!همین و بس.

سینا شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:48 http://delsinario.blogspot.com

وااااااااااااااااااااااااااااااااااای٬ ایران رو ول کنین آقا مهران٬ اون که وضعش معلومه)):
دوست من رو بگین که می خواد دیگه ننویسههههههههه)):
آقا مهران٬ اگه دوست من رو دیدین٬ بهش بگین سینا می خواد از روی آسمون خراشی چیزی خودشو بپرونه پایین)):

صهبا دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 17:32 http://vasvase.persianblog.com

مبارکه....

مریم دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 23:35 http://lahzeh.blogsky.com

همه ی فوتبالیستها وقتی می خوان بیان داخل زمین پاهاشون رو ورزش می دن نیکبخت موهاشو!
با تمام اینها خدا را شکر که بردیم!

آذین شنبه 2 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 01:30

بهتره که در زندگی خصوصی دیگران دخالت نکنیم
بلکه هر کس در هر مقامی که هست وظیفه اش را خوب انجام بده و مال مردم را نخوره مثلاْ یه فوتبالیست خوب بازی کنه یا یه معلم خوب درس بده به بقیه چیزا چیکار دارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد